Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Onze geliefde Toko Mitra MOET blijven!!!!!

3,302 hebben getekend. Op naar de   5,000
3,302 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.
Deze petitie is gecreëerd door Rachel Van de p. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Rachel Van de p.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Gemeente Utrecht
Onze geliefde toko mitra in het hart van onze binnenstad moet na 32 jaar op deze plek te hebben gezeten noodgedwongen sluiten in augustus 2019. De verhuurder heeft het pand opgezegd om te verhuren voor andere doeleinden. De 70-jarige eigenaar heeft tevergeefs gezocht naar een andere plek en moet nu noodgedwongen zijn zaak sluiten. Personeel wat zonder werk komt te zitten. Een goedlopende zaak waar verschillende doelgroepen graag bijeen komen voor het heerlijke eten, een praatje een echte ontmoetingsplek  voor jong en oud. Mensen genieten er van de rust en ondertussen word er heerlijk Indonesisch gegeten.

Willen jullie mij helpen om zoveel mogelijk mijn mening te delen, zodat deze geliefde Toko mitra in het hart van onze stad mag en kan blijven.

Heel hartelijk dank,

Rachel van de Pol

doeleinden.
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.