Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Club rodenburg moet blijven.

11,929 hebben getekend. Op naar de   20,000
11,929 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.
Deze petitie is gecreëerd door Jos de B. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Jos de B.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Gemeente west betuwe
Het moet blijven.
De burgemeester heeft besloten tot sluiting over te gaan van club rodenburg , daar hier een incident heeft plaatsgevonden. Een incident waar wij geen invloed op hebben gehad. Vandaag zijn wij van Club Rodenburg bij de voorzieningsrechter geweest om sluiting te voorkomen. Volgende week vrijdag 19 april 2019 doet de rechter uitspraak.

Wij hadden tot voor kort een goede samenwerking met de Gemeente West Betuwe (voorheen Gemeente Geldermalsen) alsmede de politie. In januari heeft de gemeente een nieuwe burgemeester gekregen. Deze nieuwe burgemeester hebben wij helaas tot op heden nimmer gesproken of gezien. Waar de vorige burgemeester geen reden zag tot sluiting, is deze burgemeester een andere mening toegedaan en heeft besloten dat de club voor de duur van 1 jaar dicht zou moeten en dat willen we niet !
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.