Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Overwinning
Het doel is gehaald!

Overwinning
852 hebben getekend. Op naar de   1,000
852 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.
Deze petitie is gecreëerd door Vereniging Dorpsraad Sint P. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Vereniging Dorpsraad Sint P.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Gemeenteraad van Langedijk
Vandaag in de NHD: gemeente Langedijk laat onderzoeksbureau een onafhankelijke peiling houden in Sint Pancras en Koedijk. Daar was het allemaal om te doen.
Alle ondertekenaars: Bedankt voor jullie ondersteuning.

De gemeente Langedijk wil fuseren met Heerhugowaard. Het dorp Sint Pancras is geografisch en sociaal maatschappelijk meer verbonden met Alkmaar dan met Heerhugowaard. De Vereniging Dorpsraad Sint Pancras heeft al eerder middels een enquête geïnventariseerd dat een meerderheid van de inwoners liever met Alkmaar dan met Heerhugowaard fuseert. Nu is uw kans om aan te geven, door het ondertekenen van deze petitie, dat de inwoners van Sint Pancras willen fuseren met de gemeente Alkmaar en niet met Heerhugowaard.
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.