Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Marokkaanse ambassadeur in Nederland niet meer welkom!

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Amazigh A. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Amazigh A.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Stef Blok
Het Marokkaans hof van beroep in Casablanca houdt de lange gevangenisstraffen tegen leiders van de protestbeweging in de Rif ( Hirak ) in stand. In juni vorig jaar werden tientallen van hen veroordeeld tot celstraffen tot twintig jaar voor het eisen van basale rechten zoals een ziekenhuis en een universiteit. In totaal kregen de ruim 50 activisten (in Oukkacha-gevangenis alleen) meer dan 300 jaar celstraf samen.

De Nederlandse minister van Buitenlandse Zaken Stef Blok weigert stappen te ondernemen om druk uit te oefenen op het Marokkaanse regime om deze tientallen onschuldige activisten vrij te laten.

De minister kiest duidelijk voor economische belangen! Het is daarom aan ons, het volk , om druk uit te oefenen op Stef Blok en hem duidelijk te maken dat hechte banden met zulke dictaturen een schandvlek zijn!

Daarom eisen wij als Nederlanders dat de vertegenwoordiger van dit dictatoriaal regime (de ambassadeur) wordt ontboden om duidelijk te maken dat Nederland geen plek heeft voor degenen die de mensenrechten aan hun laars lappen!
Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.