Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
STICHTING KONIJNENOPVANG MAAIKE MAG NIET SLUITEN

2,206 hebben getekend. Op naar de   3,000
2,206 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.
Deze petitie is gecreëerd door Maryo van den B. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Maryo van den B.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Burgemeester en wethouders van gemeente De Lutte
Stichting Konijnenopvang Maaike moet haar deuren sluiten. Dit is erg. Elk jaar worden ca. 10.000 konijnen gedumpt in bos, park of op straat. Deze dieren hebben nauwelijks tot geen overlevingskans. De vakantie staat voor de deur, konijnen gaan ook dit jaar juist in deze periode massaal gedumpt worden. Stichting Konijnenopvang Maaike speelt een belangrijke rol in de opvang van gevonden en daardoor geredde konijnen.  Als Stichting Konijnenopvang Maaike zou sluiten betekent dit het doodvonnis van een heleboel konijnen.
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.