Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Herstellen van dienstverlening in station Wetteren

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door sp.a P. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
sp.a P.
heeft deze petitie aangemaakt voor
sp.a plus Wetteren
De nieuwe plannen van de NMBS-directie om de dienstverlening aan te passen treffen 49 stations, ook dat van Wetteren. De openingsuren van de loketten wijzigen per 5/8/2019 van 5u45 tot 20u naar 6u15 tot 13u30. Een ingrijpende beslissing. De grote wachtzaal is enkel open als de loketten open zijn, bijgevolg wordt de reiziger letterlijk buiten gezet. De extra wachtzaal richting Gent is al gesloten, het sanitair is amper nog toegankelijk. Dit kan niet!

Samen met De Lijn, de NMBS maar ook andere mogelijke partners moet gezocht worden naar een oplossing waarbij de functie van een stationsgebouw wordt herbekeken. Een mogelijke piste is om van een kille wachtplaats voor pendelaars naar een knusse ruimte te gaan waar je je mails kan checken of krant kan lezen terwijl je al dan niet op de trein wacht. Enkele bureaus waar werknemers dichtbij huis kunnen inpluggen. Of een vergaderplek waar freelancers elkaar kunnen ontmoeten.

Met deze petitie wil sp.a plus Wetteren in de eerste plaats aantonen dat er een duurzaam alternatief mogelijk is voor de afbouw die de directie voorstaat. Treinreizigers mogen niet in de kou gezet worden, letterlijk en figuurlijk!

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.