Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Regering Nederland en de Europese Unie: Stop TTIP en ISDS

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Erich B. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Erich B.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Regering Nederland en de Europese Unie
In het licht van de voorbereidingen voor een TTIP-resolutie in het Europese Parlement hebben wij de petitie gestart omdat de gevaren die TTIP kan inhouden (TTIP staat voor het Trans-Atlantische Handels en Investerings-Partnerschap, ook wel gekend als het Transatlantic Free Trade Agreement of TAFTA) zeer groot zijn voor de gezondheid van de burgers en de macht die grote bedrijven krijgen binnen Europa .

Wij doen dit als een coalitie van bange burgers en de alternatieve nieuwsmedia die een brede waaier van publieke belangen vertegenwoordigen, zoals milieubescherming, volksgezondheid, burgerrechten, landbouw, consumentenrechten, de bescherming van voedsel- en landbouwnormen, dierenwelzijn, sociale en arbeidswetgeving, rechten voor werknemers, migranten, werklozen, jongeren en vrouwen, ontwikkeling, publieke toegang tot informatie en digitale rechten, essentiële overheidsdiensten zoals onderwijs, integriteit van de financiële systemen en andere.

Wij roepen u op om een sterk en duidelijk signaal te geven aan de onderhandelaars dat het
Europese Parlement TTIP en ieder ander gelijkaardig handels- of investeringsakkoord zal verwerpen, als ze het maatschappelijk belang niet dienen en ze lang verworven fundamentele rechten en vrijheden bedreigen.

Met dit doel voor ogen zouden we onze belangrijkste eisen voor de TTIP onderhandelingen met u willen delen.

Meer informatie over onze eisen

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.