By continuing you accept Avaaz's Privacy Policy which explains how your data can be used and how it is secured.
Got it
Belgische regeringen : Cannabis uit het strafrecht !

1 have signed. Let's get to
50 Supporters

Complete your signature

By continuing you agree to receive Avaaz emails. Our Privacy Policy will protect your data and explains how it can be used. You can unsubscribe at any time. If you are under 13 years of age in the USA or under 16 in the rest of the world, please get consent from a parent or guardian before proceeding.
This petition has been created by Jelle B. and may not represent the views of the Avaaz community.
Jelle B.
started this petition to
Belgische regeringen
Cannabis wordt overal ter wereld gelegaliseerd en vormt een maatstaf in hoeverre de individuele soevereiniteit wordt gerespecteerd door overheden.

De 'war on drugs' is vals gegeven dat gevaarlijke precedenten schept en nu moet stoppen. De wet in België uit 1921 maakt van gebruikers criminelen terwijl het voor velen een levensreddend medicijn vormt en een natuurlijke steun. Dit is strijdig met de Rechten van de Mens en niet vol te houden.
Een volledige herziening van het gezondheidsbeleid dringt zich op gericht op de keuzevrijheid en de gezondheid van de patiënt, niet door een dictaat van bovenaf, wel door transparantie, overleg en openheid. De Belgische Cannabis Consumenten Bond eist NU de onmiddellijke verwijdering van cannabis en aanverwante produkten uit het strafrecht ! Teken de petitie !

Posted (Updated )