Update your Cookie Settings to use this feature.
Click 'Allow All' or just activate the 'Targeting Cookies'
By continuing you accept Avaaz's Privacy Policy which explains how your data can be used and how it is secured.
Got it
We use cookies to analyse how visitors use this website and to help us provide you the best possible experience. View our Cookie Policy .
OK
ЄС повинен припинити трансляцію російських платформ НТВ-Плюс і Триколор  на Eutelsat

ЄС повинен припинити трансляцію російських платформ НТВ-Плюс і Триколор на Eutelsat

1 have signed. Let's get to
50 Supporters

Close

Complete your signature

,
By continuing you agree to receive Avaaz emails. Our Privacy Policy will protect your data and explains how it can be used. You can unsubscribe at any time. If you are under 13 years of age in the USA or under 16 in the rest of the world, please get consent from a parent or guardian before proceeding.
This petition has been created by André L. and may not represent the views of the Avaaz community.
André L.
started this petition to
Європейський Союз
  5 квітня 2022 року  

●       З початку березня вісім західних новинних каналів були виключені з трансляції з супутників Eutelsat 36E двома провідними російськими провайдерами платного телебачення, НТВ-Плюс і Триколор. Ці два провайдери є основним джерелом новин для 25-30% населення Росії.  

●       Європейський Союз і EUTELSAT IGO повинні запровадити санкції проти цих двох провайдерів через те, що західні транслятори начебто прийняли рішення піти з ринку.  

●       Такі заходи дадуть можливість для пропозицій демократичних, плюралістичних, справедливих західних каналів і можливих російських опозиційних каналів, які охоплюють до 40% російських телевізійних домогосподарств.  

●       Близько 40 розважальних телевізійних послуг, що належать або мають ліцензію 12 міжнародних медіа-груп, і досі надають право на трансляцію двом російським операторам. Вони повинні піти з ринку на знак солідарності з новинними каналами.  


З початку березня, в умовах війни в Україні та нових обмежень на свободу слова, введених урядом Росії, дві російські платформи НТВ-Плюс (входить до Газпром-Медіа Холдингу) і Триколор, виключили зі своїх пакетів каналів всі іноземні новинні канали, які вони пропонували іще в лютому: BBC World, CNN, Deutsche Welle (DW), Euronews (російською мовою), France 24, NHK World, RAInews 24, TV5 Monde.   Ці два провайдери платного телебачення працюють на європейських супутниках на частоті 36°E, що належить компанії Eutelsat S.A., котра підпорядковується французькому законодавству (ISIN:FR0010221234; Ticker: ETL) та правилам Конвенції міжурядової організації EUTELSAT IGO.  

Той факт, що два європейські супутники використовуються для єдиного мовлення російських каналів, які пропагують лише офіційну бойову лінію Кремля, а західні новинні канали заборонені в інфраструктурі, що керована компанією, яка підпорядковується французькому законодавству і діє в рамках міжурядової конвенції, є парадоксальним і неприпустимим!   Ці заходи є частиною руху за повне обмеження свободи слова в Росії (закон від 4 березня 2022 року про організацію репресій проти тих, хто публікує інформацію всупереч офіційній версії, обвинувачення журналістів і блогерів, масові арешти демонстрантів, обмеження доступу до соціальних мереж тощо).   Російська Федерація не дотримується своїх міжнародних зобов’язань щодо поваги свободи слова і вільного потоку інформації. Тому необхідно знайти рішення, які дозволять російському громадянському суспільству продовжувати отримувати інформацію та мати доступ до різноманітних точок зору, висловлених у решті світу.   Санкції, запроваджені Європейським Союзом проти НТВ-Плюс і Триколор, дозволять Eutelsat відновити супутникові потужності на позиції 36°E, які, згідно оцінок, зможуть забезпечити доступ до близько 40% телевізійних домогосподарств у Росії, і надати їм доступ до західних новинних каналів та каналів, створених російськими опонентами, які були змушені емігрувати.  

Європейський Союз та EUTELSAT IGO також повинні контролювати дотримання рішення від 2 березня про заборону російського каналу пропаганди війни RT усіма операторами. Згідно даних різних супутникових трекерів, RT News все ще був доступний на Eutelsat 36 E через три тижні після рішення ЄС.   Європейський Союз і Рада Європи повинні надати міжнародним новинним телеканалам засоби для надання російських дубльованих або субтитованих версій своїх послуг та допомоги можливим опозиційним телевізійним проектам. Eutelsat має дозволити підключення цих каналів і їх трансляцію на 36°E, тим самим забезпечуючи росіянам більший доступ до ЗМІ, окрім державної пропаганди.   У той час як 8 іноземних новинних каналів були заборонені на російському ринку, щонайменше 39 тематичних каналів, що належать або мають ліцензію міжнародної медіа-групи, досі розповсюджуються НТВ-Плюс. Продовжуючи вести «бізнес як завжди» з дочірньою компанією Газпрому, AMC Networks (США), Comcast (США), Disney (США), LFP Inc. (США), ViacomCBS (США), WorldFashion Channel (США) Groupe Arnault (Франція), Groupe M6 (Франція), Vivendi (Франція), Marc Dorcel Netherlands (Нідерланди), Mindgeek Holding (Люксембург), Viasat World Ltd (Великобританія) сприяють створенню ілюзії медіа-плюралізму в Росії.   Цю петицію започаткував комітет Dennis Diderot. Dennis Diderot Committee створено за ініціативою групи експертів у сфері супутникового телебачення та доступна для всіх громадян, котрі вимагають миру в Україні, відновлення вільного потоку інформації, заборони пропаганди війни та солідарності з російським громадянським суспільством, яке бореться за свободу слова.   Переклад з англійської на українську Людмила Коджаоглу      


Coordination: -        
Dr. André Lange, Paris, histv3@gmail.com -        
Jim Phillipoff, Netherlands, jim.phillipoff25@gmail.com   Початкові підписанти:
 

Початкові підписанти:
  • Prof. John Downey, President of the European Communication Research and Education Association, Professor of Comparative Media Analysis at Loughborough University (UK)
  • Olha Herasymiuk, Chair, National Council of Television and Radio Broadcasting of Ukraine
  • Wolfgang Closs, former Executive Director of the European Audiovisual Observatory (DE)​·    
  • Ismo Silvo, Director YLE, Finnish Broadcasting Company, Helsinki (FI)
  • Valentyn Koval, First Deputy Chairman, National Council of Television and Radio Broadcasting of Ukraine
  • Prof. Ian Christie, Professor of Film and Media history, Birkbeck College, University of London (UK)
  • Oleg Chernysh, Deputy Chairman, National Council of Television and Radio Broadcasting of Ukraine  
  • Daniel & Rachel Barnon, Sleeping Giants (FR)  
  • Isabelle Kersimon, Journaliste, Fondatrice de l'Institut de recherches et d'études sur les radicalités (INRER), Paris (FR)
  • Olena Nitsko, Executive Secretary, National Council of Television and Radio Broadcasting of Ukraine  
  • Philippe Lévrier, former Member of French regulatory authority Conseil supérieur de l'audiovisuel (FR)​·    
  • Cécile Despringre, Executive Director of the Society of Audiovisual Authors (EU)
  • Prof. Francis Biesmans, BETA, Université de Lorraine, (FR) ; Attaché de recherche au COEF, Nelson Mandela University, (South Africa)
  • Dr. Gert Hallenberger, Media Researcher, Freiwillige Selbstkontrolle Fernsehen and the Grimme-Preis, Germany (DE)
  • Maksym Onopriienko, Member, National Council of Television and Radio Broadcasting of Ukraine  
  • Barbara Hayes, Chair of the Society of Audiovisual Authors (EU), Deputy CEO of ALCS (GB)
  • Prof. Christian Delporte, Professor of Contemporary History, Université de Versailles Saint-Quentin-en-Yvelines (FR)  
  • Dr. André Lange, Former expert in audiovisual markets within an European organisation, Scientific collaborator of the Department Media,Culture and Communication, University of Liège (BE)
  • Alexander Brykailo Co-owner, Head of Supervisory Board of Solar Media, Sonce TV channel, Founder of Studio Pilot, Film and TV production company, Ukraine
  • Tetiana Rudenko, Member, National Council of Television and Radio Broadcasting of Ukraine
  • Alain Modot, PDG de DIFFA (Distribution de Films et Fictions Africains) Paris France (FR)
  • Olexandr Burmagin, Member, National Council of Television and Radio Broadcasting of Ukraine
  • Richard Paterson, Research Associate, Centre for Cultural Policy Research, University of Glasgow (UK)
  • Arnaud Mercier, Professor of Information-Communication at the à University Paris-Panthéon-Assas, Responsable of the Licence Information Communication, Institut français de Presse (IFP) (FR)​·  
  • Prof. François Jongen, Professor of Media Law, UCLouvain (BE)  
  • Alain Bourges, Video artist, retired teacher (FR)    
  • Yurii Zinevych,  Member, National Council of Television and Radio Broadcasting of Ukraine
  • Prof. Gilles Multinger, Professor of Media History, former journalist, University of Madrid (ES)  
  • Philippe Reynaert, Film consultant, Xanadu (BE)  
  • Olga Romanova, Director and Founder of the Rus Sitting Association, Foundation for assistance to convicts and their families, Moscow (RU)
  • Dr. Felix Victor Münch, Postdoc Researcher at Leibniz-Institute for Media Research | Hans-Bredow-Institut (DE)    
  • Dr. Bruno Somalvico, Editor in chief, Democrazia futura  (IT)    
  • Prof. Dick Tomasovic, Professor of film studies, University of Liege (BE)
  • Prof. Marc Vanesse, Professor of journalism and deontology of information, University of Liège (BE)  
  • Prof. Dr. Andreas Joh. Wiesand, ERICarts Institute and Network / ARCult Media GmbH, Köln (DE)    
  • Markéta Hodouskova, Czech professional in the audiovisual industry, Paris (CZ)
  • Jim Phillipoff, Media specialist and a former CEO of Ukrainian satellite platforms, former CEO of Kyiv Post Media, Amsterdam (NL)
   






Posted (Updated )