By continuing you accept Avaaz's Privacy Policy which explains how your data can be used and how it is secured.
Got it

Global Climate March: Word een Partner van Avaaz

Op 29 november, uren voordat wereldleiders in Parijs bijeenkomen voor de klimaattop, zal Avaaz helpen om honderdduizenden mensen over de hele wereld de straat op te krijgen om de wereld te eisen die de meeste mensen overal willen.

Met elkaar zullen wij ons sterk maken om een einde te maken aan het gebruik van fossiele brandstoffen, en voor een economie die aangedreven wordt door 100% duurzame, veilige energie. Voor een wereld die beschermd wordt tegen de verwoesting van klimaatverandering, waar iedereen het recht heeft op voedsel, water, schone lucht, en een gezond leven.

Er zijn al plannen voor een gigantische klimaatmars op 29 november in Parijs, en in een aantal grote steden op dezelfde dag, met de steun van duizenden evenementen wereldwijd. Deze massale mobilisatie geeft het startsein voor 2 weken van acties door organisaties van over de hele wereld, met een slotactie op 12 december als de besprekingen ten einde lopen.

Fill out my online form .