Teken de Megaklimaatpetitie voor een 100% Duurzame Wereld

Aan nationale, lokale, en internationale besluitvormers:

Wetenschappers waarschuwen ons dat klimaatverandering op hol zou kunnen slaan, en ons voortbestaan en alles wat we liefhebben kan bedreigen. Wij roepen u op om de wereldwijde temperatuurstijging onder het onaanvaardbaar gevaarlijke niveau van 2 graden Celsius te houden, door koolstofvervuiling volledig af te bouwen. Om dit te bereiken, moet u dringend realistische mondiale, nationale en lokale overeenkomsten sluiten om onze samenlevingen en economieën voor 2050 om te schakelen naar 100% duurzame energie. Doe dit op een eerlijke manier, met steun aan de meest kwetsbaren onder ons. Onze wereld is het redden waard, en nu is ons moment om te handelen. Maar om alles te veranderen, hebben we iedereen nodig. Sluit u bij ons aan.

Al lid van Avaaz?
Vul dan je emailadres in en klik op "Verstuur".
Is dit je eerste kennismaking? Vul dan de onderstaande gegevens in.
Avaaz.org waarborgt je privacy en houdt je op de hoogte over deze en andere campagnes

Klimaatverandering is één van de grootste bedreiging voor onze wereld, en onze overheden zijn nu in Parijs voor de belangrijkste klimaattop van dit decennium. Daar zullen zij besluiten hoe deze mondiale noodtoestand aangepakt gaat worden.

Laten wij blijven werken aan de grootste Avaaz-petitie ooit, voor de enige oplossing: de wereld mobiliseren voor een omschakeling naar 100% duurzame energie. Klik hier rechts om de petitie te ondertekenen, en vertel iedereen erover -- het zal rechtstreeks aan wereldleiders afgeleverd worden tijdens de top.

Vertel het verder

Klik om de tekst te kopiëren: