Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het

ACTA- het is tijd om te winnen!

Aan de President van de Europese Commissie José-Manuel Barosso :

Als burgers zijn we bezorgd om de inhoud en het proces van de ACTA-overeenkomst, en roepen we u op om het Europese Hof van Justitie de opdracht te geven om een volledige beoordeling te doen van de bedreigingen van onze rechten en vrijheden. De kostbare waarden uit de verschillende EU-verdragen mogen niet worden opgegeven ten behoeve van gunsten aan grote bedrijven.

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

ACTA- het is tijd om te winnen!

Over een paar dagen doet de Europese Commissie een laatste, wanhopige poging om ACTA toch door te drukken. Maar als we nu ingrijpen zal deze globale aanval op internetvrijheid het niet redden.

We zijn echt dichtbij een overwinning - met onze petitie met 2,4 miljoen handtekeningen hebben we politici in heel Europa versteld doen staan, en voorstanders van de censuur een halt toegeroepen. Nu gaat de Europese Commissie in de verdediging door het via het Europees Gerechtshof te proberen. De juridische vraag die wordt gesteld is zeer beperkt en krijgt bijna zeker een positieve uitkomst.

Maar als we onze stemmen nu verheffen kunnen we ervoor zorgen dat het Hof naar alle wettelijke gevolgen van ACTA kijkt, en zich een mening vormt over de werkelijkheid van de aanval van ACTA op onze rechten. Teken de petitie en roep de president van de Europese Commissie José Manuel Barroso op het Gerechtshof de hele waarheid te vertellen:
Geplaatst:

Vertel het verder