Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het

Verbied octopuskwekerijen

Aan de president van de Canarische Eilanden, de EU en overheden overal:

We roepen u op om het plan voor ’s werelds eerste industriële octopuskwekerij in Spanje af te keuren en octopuskwekerijen in de EU en wereldwijd te verbieden, inclusief import en financiering. Octopussen zijn intelligente, voelende, fascinerende dieren. Laten we niet nog meer dierenleed veroorzaken voor niet-duurzame kortetermijnwinst.

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

Verbied octopuskwekerijen

Octopussen zijn razend slim. Ze kunnen gereedschap gebruiken, complexe problemen oplossen en pijn, plezier, geluk en angst voelen!

Daarom zijn wetenschappers zeer verontwaardigd over plannen voor ’s wereld eerste octopuskwekerij in Spanje. Een MILJOEN van deze uiterst solitaire wezens zou er elk jaar in piepkleine aquariums worden gepropt. Daarna sterven ze een pijnlijke dood in ijsvaten waar ze levend worden ingevroren voor menselijke consumptie.

Het zijn martelpraktijken op industriële schaal.

Maar wij kunnen er een stokje voor steken. Het voorstel voor de kwekerij ligt nu bij de lokale autoriteiten -- en een keiharde oproep kan dit leed helpen voorkomen! Samen eisen we een verbod op octopuskwekerijen, nog voor de eerste haar deuren opent. Sluit je nu aan en Avaaz zal onze stemmen overhandigen aan de lokale autoriteiten en de EU!
Geplaatst:

Vertel het verder