Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Staakt-het-vuren: stop deze oorlog!
Teken de internationale open brief voor een onmiddellijk staakt-het-vuren om de kinderen en burgers in Palestina en Israël te beschermen:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

UPDATE -- 8 maart 2024: Intussen zijn er in Gaza 30.800 doden gevallen, vooral vrouwen en kinderen. Het is verschrikkelijk om te bedenken dat het gemiddelde dat we vier maanden geleden gebruikten nog altijd klopt: sinds het begin van de oorlog wordt iedere vijftien minuten een kind gedood. De hele bevolking van de Gazastrook is nu in hongersnood en er dreigen heel wat mensen te sterven van de honger. We moeten dit bloedbad voorkomen! Teken en deel deze petitie met iedereen die je kent.

Er zijn al meer dan 11.000 doden gevallen in Palestina en Israël. Iedere vijftien minuten wordt in Gaza een kind gedood. Dit is absolute waanzin, en het wordt steeds erger. De Amerikaanse president kan als belangrijkste bondgenoot van Israël aandringen op een staakt-het-vuren dat de dood van duizenden andere mensen zou voorkomen -- teken deze urgente vredesoproep en wij zullen onze stemmen overhandigen aan president Biden en de wereldwijde media:

Staakt-het-vuren nu -- stop deze oorlog!

"Geachte president Biden en wereldleiders,

Hoeveel kinderen moeten er nog sterven voordat u de internationale oproep steunt voor een staakt-het-vuren?

Hoeveel slachtoffers volstaan? Wij, burgers van over de hele wereld, roepen op tot een onmiddellijk staakt-het-vuren en een einde aan de blokkade van de Gazastrook.

Stop de dodelijke bommenregen op onschuldige mensen.

Staakt-het-vuren NU!
"