Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het

Aftellen naar Parijs -- het klimaatblog van Avaaz

In december 2015 zullen wereldleiders bijeenkomen in Parijs om af te spreken hoe de wereld zal reageren op klimaatverandering. We hebben tot dan de tijd om de benodigde publieke druk en politieke steun op te bouwen om ervoor te zorgen dat ze instemmen met een daadkrachtig verdrag. Kijk hier voor regelmatige updates over het werk van Avaaz op klimaatgebied.

Aftellen naar de klimaattop in Parijs in 2015:

laden...

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Recente opmerkingen

Nieuwere opmerkingen tonen ...
Meer opmerkingen laden ...

In juni 2013 vroeg Avaaz haar leden om bij te dragen aan een 30 maanden durende campagne om de wereld tot een ​​klimaatakkoord te brengen tijdens de top in Parijs in december 2015. Deze pagina is een bezield verslag van onze aftelling tot Parijs - kom regelmatig terug om op de hoogte te blijven van alle klimaatcampagnes van onze gemeenschap in de aanloop naar de grote wereldtop.

Enthousiast over ons werk op klimaatgebied? Steun het met een bijdrage zodat we in Parijs voor de overwinning kunnen gaan!