Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké

100% SCHONE TOEKOMST - STEUN DE KLIMAATSPIJBELAARS

Aan de secretaris-generaal van de VN:

Wij steunen de jongeren die meedoen aan de klimaatstaking en roepen de VN en overheden overal ter wereld op om een klimaatcrisis af te kondigen en dringend maatregelen te treffen om wereldwijd over te schakelen op 100% schone energie.

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

100% SCHONE TOEKOMST - STEUN DE KLIMAATSPIJBELAARS

Het Amazonewoud gaat in rook op, Groenland smelt en nu zijn de Bahama’s verwoest door een vreselijke storm! Klimaatverandering is geen verre dreiging meer -- ze is in volle gang en we zitten er midden in.

Met een cruciale wereldklimaattop in aantocht roept de 16-jarige Greta Thunberg jongeren op om de schoolbanken te verlaten en de straat op te gaan. Het wordt een wereldwijde oproep aan onze leiders om de klimaatcrisis het hoofd te bieden door zo snel mogelijk over te schakelen op 100% schone energie.

En de dappere jongeren vragen ons om met hen mee te doen -- als ouders, opa’s en oma’s, tantes, ooms, broers, zussen … Laten we hen massaal steunen in hun strijd voor de toekomst van het leven op aarde.

Als genoeg van ons meedoen, dan zal Avaaz er met een grote campagne en slimme pleitbezorging voor zorgen dat belangrijke leiders naar onze stemmen luisteren nog voor de top begint. We zullen een veilige, duurzame toekomst eisen -- voor onze kinderen en voor de volgende generaties. Doe nu mee en deel dit met iedereen!

Geplaatst: