Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Coronavirus

DE BELOFTE VAN HET VOLK:

🏠 HET VIRUS TE STOPPEN aan onze voordeur - door regelmatig onze handen te wassen, onnodig contact met anderen te vermijden, zoveel mogelijk thuis te blijven en vroegtijdig medisch advies te vragen.

👵KWETSBARE MENSEN TE BESCHERMEN - door liefde en hulp te bieden aan degenen die dat het meest nodig hebben en solidaire maatregelen te steunen om hen niet in gevaar te brengen.

💬WIJSHEID TE VERSPREIDEN - door betrouwbare, feitelijke informatie te delen met familie en vrienden, en door paniek en overdrijvingen tegen te gaan met liefde en verbinding.

Sluit je aan bij de belofte om het coronavirus te helpen afremmen:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

DE BELOFTE VAN HET VOLK:
"We beloven dat we proberen de mensheid samen te brengen rond ons gezamenlijke doel om de verspreiding van dit virus voldoende af te remmen, zodat ziekenhuizen het kunnen bolwerken en een vaccin kan worden ontwikkeld. We zullen proberen om ervoor te zorgen dat deze crisis het beste uit ons haalt. We willen elk onze burgerplicht vervullen en beloven daarom om:

"

Geplaatst: