Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het

STEUN HET EGYPTISCHE VOLK

Wij staan achter het Egyptische volk in zijn eisen voor vrijheid en basisrechten, voor een eind aan het politieoptreden en het blokkeren van internet, en voor onmiddellijke democratische hervormingen. Wij roepen onze regeringen op zich bij ons aan te sluiten in onze solidariteit met het Egyptische volk.

Vul je emailadres in:
Voeg je nummer toe als je graag van ons hoort via telefoon of SMS
Sorry, maar om petities van Avaaz te kunnen ondertekenen is javascript nodig. Stel Javascript daarom in en probeer het nog een keer. (Hier vind je tips over hoe je javascript kunt instellen)
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

De demonstraties in Egypte zouden het einde kunnen betekenen van 30 jaar van onderdrukkend bewind, en uiteindelijk vrijheid en democratie kunnen brengen in Egypte.

Het regime probeert de protestbeweging te smoren door twee essentiële krachtbronnen te onderbreken: informatie en solidariteit. Maar ondanks de internetblokkade kunnen Egyptische radio's en satelliet-TV's nog steeds uitzendingen vanuit het buitenland ontvangen -- daarom zal Avaaz samenwerken met stations waarvan de signalen in Egypte ontvangen kunnen worden, om het aantal ondertekeningen van deze solidariteitsverklaring bekend te maken, samen met steunbetuigingen van over de hele wereld voor het volk van Egypte.

Ieder uur telt. Wat hierna gebeurt, hangt af van ons allemaal. Laten we achter hen staan die op straat komen en een oorverdovende schreeuw laten horen tegen ongeremde corruptie en politieke onderdrukking, en vóór democratische hervormingen. Onderteken de solidariteitsverklaring -- en geef bekendheid aan deze campagne.

Vertel het verder

Klik om de tekst te kopiëren: