Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké

Steun de strijd voor onze toekomst

Nu wordt het menens.

Verzengende hittegolven zorgen ervoor dat grote delen van onze aarde een kookpunt bereiken. Enorme bosbranden, soms zichtbaar vanuit de ruimte, hebben ravage aangericht in de EU en de VS. En de ergste droogte die Oost-Afrika in 40 jaar heeft meegemaakt, zou 20 MILJOEN mensen richting hongersnood kunnen duwen.

De aarde verschroeit en we hebben nog maar weinig tijd om een onvoorstelbare catastrofe voor het leven op aarde af te wenden. Hoe we hierop reageren zal allesbepalend zijn -- onze overlevingskansen zouden er zelfs van af kunnen hangen!

We mogen de moed niet opgeven -- de oplossingen zijn bekend, wat ontbreekt is politieke daadkracht. De beste manier om dat te veranderen is onze krachten als burgers bundelen!

Daarom zullen Avaazers overal ter wereld de komende maanden alles op alles zetten om een kantelpunt te bereiken -- en wel op deze manier:
  • We zullen in Europa een grootschalige campagne lanceren die overheden oproept om Russisch gas te vervangen door hernieuwbare energie, uitlaatgassen drastisch te verminderen en de oorlogskas van het Kremlin niet langer te spekken.
  • Op een historische internationale top in Montreal zullen we tot het uiterste gaan om een internationale deal veilig te stellen die de uitstervingscrisis kan beteugelen door Inheemse rechten en de HELFT van de planeet te beschermen.
  • En bij de aanstaande verkiezingen in Brazilië, die doorslaggevend kunnen zijn voor het lot van het Amazonewoud, zal ons geweldige team een baanbrekende campagne helpen lanceren om burgers te betrekken in de strijd tegen giftige leugens en mensen naar het stemhokje te krijgen.
Als 10.000 van ons een kleine wekelijkse donatie geven, kunnen we dit werk financieren -- en hoe meer fondsen we nu inzamelen, hoe groter onze impact zal zijn!

We hebben niet veel tijd -- doneer nu een wekelijks bedrag om dit urgente werk te ondersteunen. Laten we samen proberen om alles waar we van houden te redden!
Geplaatst: