Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het

EU: Geef kinderen de toekomst die ze verdienen

Aan EU-regeringsleiders:

Als bezorgde burgers verzoeken wij u om onze toekomst veilig te stellen door in te stemmen met een reductie in CO2-emissies van ten minste 50% in 2030. Wetenschappers waarschuwen dat minder dan dit zal leiden tot onomkeerbare schade aan het klimaat. Sterk Europees leiderschap op klimaatgebied kan onderhandelingen een nieuwe impuls geven in de aanloop naar de cruciale top in Parijs volgend jaar. Wij rekenen op u.

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

EU: Geef kinderen de toekomst die ze verdienen

We staan voor de grootste crisis van onze tijd. Als we nu niet optreden, zullen koraalriffen voor altijd verdwijnen, ijsberen alleen nog in dierentuinen overleven, en onze kinderen een overstroomde en verschroeide puinhoop van een wereld van ons erven. Maar wij hebben klimaatverandering veroorzaakt, dus als we onze krachten bundelen, kunnen wij ook een bloeiende toekomst voor mens én planeet veiligstellen.

Over 2 dagen zullen de leiders van Europa een top over de klimaatcrisis houden. Ze staan nu op het punt om in te stemmen met zwakke maatregelen, terwijl ze voorbijgaan aan het advies van wetenschappers en alle waarschuwingen van de natuur om ons heen in de wind slaan. Het is aan ons om onze stem te verheffen boven het geroep van lobbyisten van de vuile industrie uit, om leiders te laten zien dat gedurfde actie om vervuiling te halveren populair en noodzakelijk is.

Laten we een duidelijke grens trekken, en onze leiders opdragen om op te staan tegen de industrie waar we langzaam aan ten onder gaan. Steun ons nu, en stuur daarna een persoonlijke boodschap -- wij zullen klimaatkampioenen Duitsland en het Verenigd Koninkrijk bewapenen met ons enorme mandaat in combinatie met opiniepeilingen die de steun voor de planeet aantonen in strategische landen die dwarsliggen, en we zullen de beste berichten doorspelen aan de media in de dagen voorafgaand aan de stemming.

Vertel het verder