Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké

G7: geen Nasrins meer!!

Aan Emmanuel Macron, gastheer van de G7, en alle G7-leiders:

Wij, bezorgde burgers van over de hele wereld, vragen u met aandrang om de vrijlating te eisen van Nasrin Sotoudeh in Iran, Loujain al-Hathloul in Saudi-Arabië en alle andere vrouwenrechtenactivisten ter wereld die opgesloten en mishandeld worden. We roepen u op om uw economische en diplomatische invloed te gebruiken om deze dappere vrouwen te bevrijden en aan de wereld duidelijk te maken dat vrouwen niet ongestraft mishandeld kunnen worden.

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

G7: geen Nasrins meer!!

148 zweepslagen en bijna vier decennia in de gevangenis. Dat is de verschrikkelijke straf die Nasrin Sotoudeh boven het hoofd hangt omdat ze op vreedzame wijze opkwam voor vrouwenrechten in Iran.

Het is moeilijk om je iets voor te stellen bij het leed en de pijn die deze dappere vrouw zal moeten doorstaan, maar met onze stemmen kunnen we dit schandaal aan de grote klok hangen. Samen kunnen we Nasrin en anderen in haar situatie helpen bevrijden.

Nasrin zou de G7 adviseren over wetgeving ter bescherming van vrouwen, maar zat opgesloten toen de bijeenkomst plaatsvond. Als we nu de druk opvoeren, kunnen we rijke landen overtuigen hun diplomatieke en economische macht in te zetten om de vrijlating van Nasrin en anderen zoals zij te eisen.

Vrouwenonderdrukkende overheden als Iran en Saudi-Arabië willen dolgraag handel drijven met G7-landen als Frankrijk en Duitsland. Als deze landen druk zetten kan dat enorm veel effect hebben. Voeg nu je naam toe -- Avaaz en Nasrins collega's overhandigen onze oproep tijdens een belangrijke bijeenkomst van G7-leiders!
Geplaatst:

Vertel het verder