Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké

G7: red het klimaatakkoord

Aan alle G7-leiders:

We roepen u op om stappen te blijven zetten om met behulp van 100% schone energie de CO2-uitstoot tot nul terug te brengen, en financiële bijstand te verlenen aan de meest kwetsbaren. Doe dit onafhankelijk van wat de VS doet. Wij roepen u ook op om aan president Trump over te brengen dat het klimaatakkoord van Parijs belangrijk is voor economie en veiligheid wereldwijd, en dat de rest van de wereld vaart zal maken met klimaatactie, ook als de VS vertraagt. Uw leiderschap is belangrijker dan ooit te voren in het voorkomen van een klimaatramp.

Vul je emailadres in:
Sorry, maar om petities van Avaaz te kunnen ondertekenen is javascript nodig. Stel Javascript daarom in en probeer het nog een keer. (Hier vind je tips over hoe je javascript kunt instellen)
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

Over een paar dagen kan Trump de VS terugtrekken uit het klimaatakkoord! Om het akkoord te redden moeten we ervoor te zorgen dat zes machtige landen hem tegenhouden.

De VS, Canada, Frankrijk, Duitsland, Italië, Japan en Groot-Brittannië komen binnenkort samen op hun jaarlijkse G7-top. De laatste zes hebben toegezegd Parijs te zullen beschermen, maar je weet nooit wat Trump in achterkamertjes gaat bekokstoven en of ze daarvoor zullen vallen.

Het klimaatakkoord is ons akkoord; getekend door 197 landen. We kunnen niet toestaan dat Trump het de nek omdraait. Teken de petitie en roep G7-leiders op te doen wat burgers willen en het akkoord te beschermen --wat er ook gebeurt.

Vertel het verder

Klik om de tekst te kopiëren: