Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het

Als Eerbetoon aan de Kinderen van Pakistan

Aan de premier van Pakistan, vooraanstaande donorlanden en wereldleiders:

Om de Kinderen van Peshawar te eren, roepen wij - jeugd, onderwijzers, ouders en burgers van de wereld - alle overheden op om de belofte die zij in 2000 voor de Verenigde Naties deden na te komen, en te zorgen dat alle kinderen toegang krijgen tot onderwijs voor het einde van 2015. Wij willen de belemmeringen die ervoor zorgen dat kinderen niet naar school gaan, wegnemen - hieronder vallen dwangarbeid en pre-mature huwelijken, conflicten en aanvallen op scholen, exploitatie en discriminatie. Alle kinderen verdienen een kans om te leren en hun potentieel te verwezenlijken. Wij zijn #UpForSchool

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

Als Eerbetoon aan de Kinderen van Pakistan

Gisteren liep een bende mannen een school in Pakistan binnen en richtte een bloedbad aan waarbij meer dan 100 kinderen de dood vonden. 100 KINDEREN! Wat voor mensen doen zoiets?

Mensen die scholen zien als een bedreiging van hun visie voor deze kinderen, dat van een leven waarin zij voorbestemd zijn voor geweld. Onderwijs is namelijk niet alleen het beste tegengif voor armoede, maar ook een van de beste anti-terrorisme tactieken -- Het trekt kinderen uit hun hopeloze situatie en laat ze hun eigen mogelijkheden creëren. Laten wij daarom op passende wijze op deze tragedie reageren, door een massale oproep te doen om ieder kind naar school te krijgen.

Onze overheden hebben ons toegezegd dat zij alle kinderen overal ter wereld voor het einde van 2015 in de schoolbanken krijgen. Laten wij hen nu helpen deze belofte gestand te doen, voor de kinderen van Pakistan en die van andere landen -- voeg je nu bij de campagne ter ere van de Kinderen van Peshawar -- Gordon Brown, de Speciale Vertegenwoordiger voor Onderwijs van de VN, zal onze oproep vervolgens persoonlijk aan de premier van Pakistan en andere leiders die ons doel kunnen ondersteunen, persoonlijk overhandigen. Voeg je naam nu bij die van ons.

Vertel het verder