Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké

Trump onder de loep

Aan aanklagers over de hele wereld:

Wij roepen u op per direct een onderzoek in te stellen naar Trump, zijn zakenpartners en zijn bedrijven, en naar de aard van hun internationale zakelijke transacties en werkwijzen. We moeten doen wat we kunnen om de waarheid boven tafel te krijgen -- en waar mogelijk samenwerken met speciaal aanklager Robert Mueller om ervoor te zorgen dat de onderste steen boven komt.

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

Trump onder de loep

Hij sluit kinderen op in kooien, trok de VS terug uit het klimaatakkoord en kan zomaar een nucleaire oorlog beginnen.

Maar de enorme corruptie waarmee hij zijn fortuin en macht verkreeg is misschien wel het ergste. Een recent artikel in de New York Times legt uit hoe de familie Trump rijk werd door belastingontduiking en fraude. En dat is nog maar het topje van de ijsberg.

Nederlandse, Britse en Canadese onderzoekers kwamen onvoorstelbare schandalen op het spoor, waar Donald Trump, zijn familie of zijn bedrijven bij betrokken zijn. In geen van deze landen is onderzoek of vervolging ingesteld, misschien omdat aanklagers bang zijn voor een reactie van Trump. Maar als zij bewijs van Trumps grootschalige corruptie kunnen delen met het Congres, kunnen ze het lopende onderzoek in de VS versnellen.

Deze aanklagers moeten massaal van ons horen als we willen dat ze in actie komen
. Zodra we 1 miljoen handtekeningen bij elkaar hebben maken we ze wereldberoemd in eigen land -- mediacampagnes, nieuwsberichten, stunts voor hun kantoren, niets is te gek!

Vertel het verder