Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké

Iran: stop de wreedheden!

Aan overheden:

We roepen u op om een einde te helpen maken aan de gewelddadige repressie tegen vreedzame demonstranten in Iran, mensen die illegaal worden vastgehouden te helpen bevrijden, de doodstraffen ongedaan te maken en een onafhankelijk VN-orgaan op te richten dat de misdaden in Iran onderzoekt en een einde maakt aan de straffeloosheid. Internationale druk wérkt en moet mede bestaan uit doelgerichte sancties voor Iraanse autoriteiten en instellingen die verantwoordelijk zijn voor het dodelijke geweld tegen demonstranten.

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

Iran: stop de wreedheden!

Schokkend! Iraanse rechtbanken hebben zes mensen ter dood veroordeeld vanwege de massale protesten die in het hele land gehouden worden.

Er zijn nog veel meer mensen in gevaar. Journalisten, mensenrechtenactivisten, studenten, vrouwen en schoolkinderen zijn vermoord -- en anderen die zijn opgepakt worden bedreigd met marteling, gedwongen verdwijning en oneerlijke rechtszaken.

Het regime houdt voet bij stuk en dreigt nu zelfs met openbare executies van demonstranten om de revolutie in de kiem te smoren. De bevolking van Iran verdient onze steun!

Duizenden Iraanse burgers blijven demonstreren en wij kunnen hen helpen door de aandacht van de wereld te blijven vestigen op hun strijd voor vrijheid en rechtvaardigheid. Teken nu onze urgente petitie en roep internationale overheden op een einde te helpen maken aan deze gewelddadige moorden.

Afbeelding: Matt Hrkac
Geplaatst: