Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het

Israël/Palestina -- stop onmiddellijk het bloedvergieten van kinderen

Aan Amerikaans president Biden, sjeik van Qatar Tamim Bin Hamad, Turks president Erdogan, Duits bondskanselier Scholz en alle wereldleiders:

Deze oorlog tegen kinderen is een smet op het blazoen van de wereld. We eisen dat u uw invloed gebruikt om een akkoord te bereiken waarbij Hamas de gegijzelde Israëlische kinderen en gezinnen vrijlaat terwijl Israël de Palestijnse kinderen die ze gevangen houden vrijlaat, en dat een einde maakt aan alle militaire aanvallen op scholen en gebieden vol kinderen. U heeft de macht om deze kinderen te beschermen en deze oorlog te stoppen. Handel nu voor het te laat is.

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

Israël/Palestina -- stop onmiddellijk het bloedvergieten van kinderen

Honderdduizenden mensen in Gaza gaan in shock op zoek naar hun geliefden in het puin en vinden levenloze lichaampjes terug. De wanhoopskreten van gezinnen in Israël na het wrede optreden van Hamas zijn al even huiveringwekkend.

En het gaat alleen maar erger worden.
 Terwijl de bommen blijven vallen, hebben honderdduizenden kinderen in Gaza het bevel gekregen om hun huizen te verlaten… of te sterven. Ze hebben amper nog toegang tot voedsel, water en cruciale hulp.

Wat nu nodig is om deze kindermishandeling te stoppen is een deal: Hamas moet de kinderen en gezinnen die ze gegijzeld houden vrijlaten, en Israël moet de Palestijnse kinderen die ze vasthouden laten gaan én de militaire aanvallen op scholen en gebieden vol kinderen opschorten.

Onze beweging kan de oorlogsmachine tot stilstand helpen brengen. Laten we een ongezien internationaal protest ontketenen en eisen dat de invloedrijke leiders van de VS, Qatar, Turkije en Duitsland hun invloed op Israël en Hamas gebruiken om kinderen aan beide zijden in veiligheid te brengen.
Geplaatst:

Vertel het verder