Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Progressieve oppositie: aan de slag!

Aan de leiders en leden van de progressieve oppositie:

Weet dat wij massaal achter jullie staan.

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.
Aan de leiders en leden van de progressieve oppositie:
"Wij hebben jullie eerder zien vechten. Tegen de kloof tussen arm en rijk, voor gelijke kansen en een groene toekomst. Wij weten dat jullie het kunnen en vandaag hebben we jullie nodig, meer dan ooit. Vecht! Zet je keihard in voor de democratie, gelijke behandeling van alle Nederlanders, de vrijheid van meningsuiting, ambitieus klimaat- en stikstofbeleid, goed onderwijs en toegang tot cultuur voor iedereen. Dat lijkt nu misschien moeilijker dan ooit tevoren, maar zoals Nelson Mandela zei: “Het lijkt altijd onmogelijk totdat je het gedaan hebt”.

Weet dat wij massaal achter jullie staan."
In het eerste debat na de presentatie van het regeerakkoord vindt Kamervoorzitter Bosma (PVV) dat de partij van Wilders niet meer omschreven mag worden als extreemrechts. Op dag één worden Kamerleden al gecensureerd.

Wilders zet moslims weg als tweederangsburgers die hier, als het aan hem ligt, niet mogen bidden tot hun eigen god, of hier zelfs niet mogen zijn. Hij wil de grenzen sluiten voor hen die hun huis en haard verloren hebben en vrezen voor hun eigen leven. Hij ondermijnt de plekken die onze democratie draaiende houden, de Tweede Kamer, de rechtspraak. Als dat niet extreemrechts is, wat dan wel?

Vandaag doen wij een oproep aan de leiders en leden van de progressieve oppositie. Voeg jouw naam toe!
Geplaatst:

Vertel het verder