Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké

Red de leeuwenkoning en de kringloop van het leven!

Aan de CEO van Disney, Robert Iger, en de leidinggevenden van alle bedrijven die dieren gebruiken voor marketingdoeleinden:

Als bezorgde burgers van over de hele wereld roepen we u op om een groter bedrag vrij te maken om te verhoeden dat leeuwen, olifanten en een miljoen andere diersoorten uitsterven. Sluit u vandaag aan bij het Lion's Share Fund van de VN, zodat minstens 0,5% van het bedrag dat uw bedrijf besteedt aan marketing met dieren naar natuurbescherming gaat -- laten we de biodiversiteitscrisis samen het hoofd bieden.

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

Red de leeuwenkoning en de kringloop van het leven!

Het is afgrijselijk -- de tanden en klauwen van majestueuze leeuwen worden afgerukt en meegesmokkeld voor juwelen. Over een generatie of twee zouden alle leeuwen uitgeroeid kunnen zijn -- samen met alle olifanten, neushoorns en giraffen.

Maar een fantastisch nieuw idee dat wordt gesteund door de VN zou eindelijk voor voldoende fondsen kunnen zorgen om hen te redden …

Disney heeft onlangs meer dan een MILJARD dollar verdiend met de bioscoopvertoningen van De Leeuwenkoning. De VN oefent druk uit op gigantische bedrijven zoals zij om slechts een fractie van het geld dat ze aan advertenties met dieren uitgeven te besteden aan natuurbeschermingsprojecten. Dat bedrag is zo groot dat het zou kunnen verhoeden dat deze ongelooflijke wezens uitsterven! En als Disney de leiding neemt, dan is de kans groot dat andere belangrijke adverteerders zoals Netflix, Google en anderen hun voorbeeld zullen volgen.

Disney is momenteel aan het beslissen of ze zullen deelnemen -- dus laten we een stortvloed van openbare steun creëren om de CEO te overtuigen. We zullen zijn sociale media overspoelen vlak voor de officiële lancering van The Lion’s Share in september! Elke handtekening kan het verschil maken en duizenden dollars helpen vrijmaken voor bedreigde diersoorten.
Geplaatst:

Vertel het verder