Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het

Western Union: Stop de overdreven vergoedingen!

Aan Western Union CEO Hikmet Ersek:

Als burgers uit heel de wereld die streven naar het uitroeien van de wereldwijde armoede, dringen we bij U aan om ware leiding in het bedrijf te voeren en om onmiddellijk maatregelen te nemen die levensbelangrijke internationale overschrijvingen naar de armste landen op de wereld onderwerpen aan eerlijke kosten. Meer specifiek vragen we U om de totale vergoedingen te verminderen tot maximum 5% voor alle overschrijvingen door werkmensen naar hun familie in de ontwikkelingslanden.

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

Western Union: Stop de overdreven vergoedingen!

Bij het begin van een nieuw jaar verzamelen miljoenen hard werkende mannen en vrouwen het geld dat ze een volledig jaar bijeen spaarden, gaan naar een lokaal Western Union filiaal om het over te maken naar hun familie verspreid over de ontwikkelingslanden op de wereld. Maar tot 20 % van deze spaargelden worden afgetrokken voor transactiekosten, waardoor de bedrijven miljarden dollars winst kunnen maken op kosten van de meest behoeftigen op de wereld.

G8 leidende economische machten hebben opgeroepen tot vermindering van afdracht vergoedingen 5%, maar Western Union heeft nog nooit een openlijk protest meegemaakt om zijn schaamteloze uitbuiting aan de kaak te stellen. Als we nu onze stemmen luid genoeg laten horen om hun buitensporige onkosten aan te klagen, kunnen we hen dwingen hiermee op te houden.

Teken nu en stuur dit door naar vrienden en familie -- en we zullen de petitie afleveren aan de imago gevoelige raad van bestuur van het bedrijf wanneer de petitie 250.000 handtekeningen bereikt.

Vertel het verder