Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké

Kom in actie voor al het leven op aarde

Volgens 11.000 wetenschappers stevenen we door de klimaatverandering af op ‘ongekend lijden’. De VN heeft aangekondigd dat de ineenstorting van onze ecosystemen een **MILJOEN** diersoorten kan uitroeien.

En wij zouden er een van kunnen zijn.

Vroeger waren er allerlei “milieuproblemen”, maar nu gaat het om één ultieme strijd: voor het leven zelf. We staan niet los van de natuur -- we ZIJN de natuur, en in deze strijd kunnen we onze ware aard vinden: dat we als mensheid geen plaag zijn, maar dat we er zijn om al het leven op aarde te beschermen.

Miljoenen van ons hebben steun betuigd aan Avaaz-campagnes voor 100% schone energie en voor "50/50", een baanbrekend plan om de helft van de aarde beschermd natuurgebied te maken. Maar om te winnen moeten we die twee grootschalige campagnes samenbrengen in een gigantische wereldwijde beweging voor al het leven op aarde -- en snel.

2020 is hét jaar om dat te doen, met twee essentiële wereldtoppen, één in China en één in het Verenigd Koninkrijk, die zullen bepalen of we dringend meer natuur beschermen en CO2-uitstoot afbouwen.

Als we met 10.000 mensen wekelijks de prijs van een kopje koffie bijdragen, dan kunnen we de opbouw van deze beweging volgend jaar onze prioriteit maken, met enorme demonstraties, campagnes gericht op belangrijke leiders en een grootse mediacampagne -- zodat 2020 het kantelpunt voor al het leven op aarde wordt. Doneer nu.
Geplaatst: