"De Wereld aan Trump” - Teken de open brief

Teken de wereldwijde open brief aan Donald Trump door jouw gegevens hieronder in te vullen:

Sorry, maar om petities van Avaaz te kunnen ondertekenen is javascript nodig. Stel Javascript daarom in en probeer het nog een keer. (Hier vind je tips over hoe je javascript kunt instellen)
Avaaz.org waarborgt je privacy en houdt je op de hoogte over deze en andere campagnes

Geachte
Mr. Trump...
Met zijn moslimban heeft Trump laten zien dat onze zorgen over zijn presidentschap terecht zijn. Voeg jouw naam toe aan de onderstaande open brief en sluit je aan bij het verzet tegen Trumps politiek -- en vergeet niet de brief met al je vrienden en kennissen te delen:

Geachte Mr. Trump,

Dit is niet hoe grootsheid eruit ziet.

De wereld verwerpt uw angst, uw onverdraagzaamheid, en de haat die u zaait. Wij verwerpen uw steun voor marteling, uw oproepen tot moord op burgers, en uw aanmoediging van geweld in het algemeen. Wij verwerpen de manier waarop u zich uitlaat over vrouwen, moslims, Mexicanen, en miljoenen anderen die er anders uitzien, anders praten of andere religieuze overtuigingen hebben dan u.

Uw angst? Wij kiezen voor compassie. Uw wanhoop? Wij kiezen voor hoop. Uw onwetendheid? Wij kiezen voor begrip.

Als burgers van de wereld, verzetten wij ons eensgezind tegen de verdeeldheid waar u voor staat.

Hoogachtend,
[Voeg jouw naam toe!]

Vertel het verder

Klik om de tekst te kopiëren: