Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
WERELDLEIDERS: BESCHERM DE HELFT VAN ONZE PLANEET

Aan wereldleiders:

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

Aan wereldleiders:
"Wij doen een beroep op u om de bestaande biodiversiteitsafspraken na te komen en een nieuw doel te stellen -- 50% van de aarde en oceanen als beschermd gebied -- en ervoor te zorgen dat onze planeet volledig duurzaam is. Dit alles met inachtneming van de ontwikkelingsbehoefte van mensen wereldwijd en met de actieve steun en het leiderschap van Inheemse volken."

Olivia Colman

Eva LaRue

Eric Roberts
Acteur

Meer info over de campagne:

Een miljoen diersoorten kan worden uitgeroeid, velen onder hen al over enkele decennia. Het tempo waarin diersoorten uitsterven is nu even hoog als in de tijd dat dinosauriërs verdwenen -- we gaan de boom des levens met een kettingzaag te lijf.

Als we deze tragedie niet tegenhouden, zou de biodiversiteit zo’n klap kunnen krijgen dat onze planeet stilvalt en onleefbaar wordt. Maar er is hoop -- topwetenschappers ondersteunen een plan om van de helft van onze planeet beschermd gebied te maken en zo de harmonie met de natuur te herstellen.

Overheden vergaderen binnenkort over de afname van de biodiversiteit. Als wij massaal onze stem laten horen, kunnen we politici het duwtje in de rug geven dat ze nodig hebben om deze massale uitsterving tegen te houden.
Geplaatst:

Vertel het verder