Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het

Sluit je aan bij de People's Climate March

Avaaz is de People’s Global Climate March op 29 november aan het voorbereiden. Meld je aan om mee te doen:

Vul je e-mailadres in:
Door op "Ja" te klikken bevestig je dat Avaaz je emails kan sturen of kan bellen over deze campagne en andere campagnes. Wij zullen je privacy beschermen en je kan je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

Sluit je aan bij de People's Climate March

Een vooraanstaande wetenschapper barstte net in tranen uit tijdens een interview over koolstofvervuiling, toen ze een duistere toekomst omschreef waarin de oceanen verwoest zijn. Of haar nachtmerrie wel of niet werkelijkheid zal worden, hangt van ons af.

De grootste klimaattop van het decennium begint al over vier maanden, en onze leiders zouden in kunnen stemmen met een baanbrekende doelstelling om de wereld van fossiele brandstoffen af te helpen. Het zou een leidraad zijn die ons wegstuurt van de klimaatcatastrofe, een signaal aan politici, directies en beurzen overal dat het tijdperk van vuile energie voorbij is. Het zal niet gemakkelijk zijn -- maar als wij de besluitvormers de volledige kracht van deze beweging laten voelen kunnen we winnen.

Vorig jaar hielp onze gemeenschap mee om meer mensen op de been te brengen voor het klimaat dan ooit tevoren tijdens de People’s Climate March. Dit jaar, op 29 november -- uren voordat wereldleiders elkaar ontmoeten bij de klimaattop in Parijs – is het tijd om het nog groter aan te pakken!

Klik om te zeggen "Ik doe mee" met de People’s Climate March van dit jaar, en jij zal de eerste zijn die hoort wat er in jouw omgeving zal gebeuren.

Vertel het verder