Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké

Dit is een noodgeval.
Doe mee met de wereldwijde klimaatstaking Vrijdag 20 sept

Red het internet - de druk werkt!

Aan alle leden van het Congres van de Verenigde Staten:

Als bezorgde burgers roepen we u op om internet vrij en open te houden, en tegen zowel de Protect IP Act en de Stop Online Piracy Act te stemmen. Het internet is een essentieel middel voor mensen wereldwijd om ideeën uit te wisselen en collectief te werken aan een wereld die we allemaal willen. We vragen u dringend om globaal, krachtig leiderschap te tonen, en alles in het werk te stellen om deze fundamentele pijler van de democratie te redden.

Vul je e-mailadres in:
Sorry, maar om petities van Avaaz te kunnen ondertekenen is javascript nodig. Stel Javascript daarom in en probeer het nog een keer. (Hier vind je tips over hoe je javascript kunt instellen)
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

Vraag voorstanders van de wet om deze om zeep te helpen!

Bel de meerderheidsvertegenwoordiger in de Senaat Harry Reid, die de stemming voor de wet op de agenda zet, en de bedrijven die voorstander zijn van de wet. Met de publieke tegenstand en onze berichten kunnen we het wetsvoorstel vernietigen!

Bel Harry Reid: (202) 224-3542

Vraag hem het wetsvoorstel te annuleren en om zich tegen internetcensuur te keren.

Stuur een tweet naar Sony en Electronic Arts -- vraag ze internetcensuur niet langer aan te moedigen:

Voorbeeldtweet:
@Sony @EA We need you to come out publicly and oppose SOPA and PIPA -- help Save the Internet #UScensorship #sopa #pipa

Verdubbel de impact en laat een bericht op hun Facebookpagina achter:

Sony: Twitter: https://twitter.com/Sony
Facebook: https://www.facebook.com/Sony?sk=wall

Electronic Arts: Twitter: https://twitter.com/ea
Facebook: https://www.facebook.com/EA

Voorbeeldbericht: As a concerned global citizen, I call on you to stand for a free and open Internet and to stop pushing Internet censorship. Oppose both the Protect IP Act and the Stop Online Piracy Act.
Geplaatst: 15 november 2011

Vertel het verder

Klik om de tekst te kopiëren: