Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het

Red het internet - de druk werkt!

Aan alle leden van het Congres van de Verenigde Staten :

Als bezorgde wereldburgers roepen wij u op een vrij en open internet te garanderen en te stemmen tegen zowel de Protect IP Act als de Stop Online Piracy Act. Het internet is een cruciaal instrument voor mensen wereldwijd om ideeën uit te wisselen en samen te werken aan de wereld die we ons allemaal wensen. We dringen er bij u op aan om echt wereldleiderschap te tonen en alles te doen wat u kunt ter bescherming van deze fundamentele peiler van onze democratieën wereldwijd.

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.
Red het internet - de druk werkt!

Scroll naar beneden om onze impact te vergroten – neem contact op met politici en bedrijven die op censuur aansturen en vraag hen om de wet te laten vallen.

Vandaag kan de dag zijn waarop we het vrije internet redden.

Op het Amerikaanse Congres is druk uitgeoefend om een wet aan te nemen die de overheid de bevoegdheid geeft om de toegang tot elke willekeurige website te blokkeren. Maar na de overhandiging van onze petitie met 1.25 miljoen handtekeningen sprak het Witte Huis zich tegen de wet uit, en nu we de publieke druk op het kookpunt houden, wisselen zelfs sommige voorstanders van de wet van kamp. De door Wikipedia aangevoerde protest-blackout heeft de publiekscampagne in één keer tot prominent wereldnieuws gemaakt.

We kunnen het tij keren. Voorstanders van de censuur proberen de wet toch weer nieuw leven in te blazen - laten we de wet daarom voorgoed begraven. Ga naar de link om deze petitie te tekenen en het internet te redden. Als je al getekend hebt, scroll dan naar beneden om contact op te nemen met politici en bedrijven die de wet aanmoedigen, en vertel ze de wet af te keuren. Stuur deze campagne vervolgens naar zoveel mogelijk anderen door:

Eis van degenen die de wet steunen dat ze hem om zeep helpen!

Harry Reid, aanvoerder van de meerderheid in de Senaat

Phone: (202) 224-3542
Email: http://reid.senate.gov/contact/index.cfm
Facebook: https://www.facebook.com/HarryReid
Twitter: https://twitter.com/SenatorReid

Gesprekssuggesties:
  • To save the free Internet I call on you to remove the PIPA vote from the Senate's schedule.
  • Over a million people across the world object to US censorship of the global Internet.
  • The bill would make the US one of the worst Internet censors in the world -- joining the ranks of countries like China and Iran.
  • There are other, less damaging, ways to protect copyright and commercial interests.
Zeg ‘nee’ tegen de lobbyisten van grote bedrijven:

Rupert Murdoch, Sony, Electronic Arts en andere firma’s proberen de censuurwetten voor het internet erdoor te drukken. Laten we hun duidelijk maken dat ze de wereldwijde publieke opinie tegen zich hebben.

Voorbeeldtweet: Save the free Internet @rupertmurdoch @Sony @EA say no to #SOPA and #PIPA #wikipediablackout Pls RT

Voorbeeldbericht voor Facebook: I call on you to stand for a free and open Internet and oppose both the Protect IP Act and the Stop Online Piracy Act.

(Om een bericht op de Facebookpagina achter te laten zul je op de "Vind ik leuk"-button moeten klikken.)

Murdoch:
Twitter: https://twitter.com/#!/rupertmurdoch