Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Mexico: red de vaquitas!

Aan de Mexicaanse president Enrique Peña Nieto, minister van Milieu Rafael Pacchiano en minister van Visserij José Calzada:

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

"Wij, burgers van over de hele wereld, vinden het verschrikkelijk dat de vaquita binnenkort zou kunnen uitsterven. Wij roepen u op om de dodelijke kiewnetten per direct te verbieden in Mexico. Er zijn nog maar dertig vaquitas over en wij verwachten van u dat u er alles aan doet om te voorkomen dat dit prachtige dier voor altijd verdwijnt. "
Meer informatie:

Vaquitas zijn schattige, schuwe zeezoogdieren die lijken op kleine dolfijnen. Er zijn er nog maar dertig van op de hele wereld, maar als we nu in actie komen kunnen we voorkomen dat ze uitsterven.

Ze sterven uit omdat ze verstrikt raken in "kiewnetten" en verdrinken. Mexico overweegt nu deze visnetten per direct te verbieden -- en een topambtenaar heeft toegezegd onze oproep rechtstreeks bij de besluitvormers af te leveren.

Samen kunnen we ervoor zorgen dat deze beslissing goed uitpakt voor de vaquitas. Samen laten we de president en zijn ministers zien dat een miljoen Avaazers achter hen staan als zij een verbod op visnetten voorstellen. Teken deze urgente petitie en deel met iedereen.

Vertel het verder