Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het

#StopXenofoobTelegraaf

Aan de CEO’s van KLM, Corendon, Wehkamp en andere bedrijven die adverteren in De Telegraaf:

Wij roepen u op te stoppen met adverteren in De Telegraaf tot de krant publiekelijk excuses maakt voor het verspreiden van haatdragende en dehumaniserende teksten over asielzoekers, en tot zij publiekelijk aankondigt haar koers te veranderen en op te houden met het verspreiden van haat en onverdraagzaamheid. De advertenties die uw bedrijf in deze krant plaatst suggereren dat u haatcampagnes jegens asielzoekers ondersteunt.

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

#StopXenofoobTelegraaf

De grootste krant van ons land, De Telegraaf, kopt met “asielhoppers-invasie”, “asieltuig” en “asielplaag”, termen die ook door de Nazi’s gebruikt werden!! Gevaarlijke stemmingmakerij die, vooral met de verkiezingen om de hoek, grote gevolgen kan hebben.

De logo’s en namen van belangrijke adverteerders, waaronder KLM, verschijnen naast deze dehumaniserende krantenkoppen. Als we massaal onze stem laten horen zouden we KLM en andere bedrijven zover kunnen krijgen dat ze stoppen met adverteren bij de Telegraaf tot de krant publiekelijk excuses maakt.

Teken en deel daarom deze petitie. Zodra we 50.000 handtekeningen hebben verzameld leveren we deze af bij CEO’s van grote bedrijven. We roepen ze dan op zich bij ons aan te sluiten en het gevaarlijke, polariserende discourse van De Telegraaf te veroordelen.

Vertel het verder