Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké

Tanzania: stop de uitzetting van de Masai

Aan de president van Tanzania, Samia Suluhu Hassan:

Wij, burgers van over de hele wereld, roepen u op u te verzetten tegen elke poging om de Masai-bevolking te verdrijven van het land van hun voorouders en elke verplichte ontheemding om plaats te maken voor buitenlandse jagers. We rekenen op u om een voorvechter te zijn voor uw bevolking en elke poging om hun landrechten tegen hun wil te wijzigen tegen te houden.

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

Tanzania: stop de uitzetting van de Masai

Wij zijn de Masai-oudsten uit Noord-Tanzania. Tienduizenden Masai kunnen elk moment verdreven worden van het land van onze voorouders om plaats te maken voor luxetoerisme en trofeejacht.

We hebben dringend je hulp nodig.

De vorige keer dat we hiermee bedreigd werden, hebben meer dan twee miljoen Avaaz-leden onze oproep gesteund! De storm die we samen ontketend hebben, heeft ervoor gezorgd dat de president beloofde om ons nooit van ons land te zullen verdrijven.

Maar nu hebben we een nieuw staatshoofd en liggen de plannen weer op tafel! President Samia Suluhu Hassan luistert misschien niet naar ons, maar we weten dat ze gevoelig is voor druk vanuit de media en de maatschappij -- jullie allemaal! Sluit je nu bij ons aan -- en laat haar zien dat de wereld achter de Masai-bevolking staat!

- De Masai-oudsten van het Ngorongoro-district, samen met het hele Avaaz-team

PS - Om veiligheidsredenen is de kwaliteit van de afbeelding hierboven vrij laag. De afbeelding is niet verbonden met de Masai-oudsten die deze oproep sturen.
Geplaatst:

Vertel het verder