Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het

Stop de hel in slachthuizen

Nadat dappere dierenrechtenactivisten een maand lang undercover gingen in een Belgisch slachthuis brachten ze beelden naar buiten van dieren die worden geslagen en geschopt en levend worden verdronken en gekookt! van andere slachthuizen wereldwijd werden soortgelijke beelden naar buiten gebracht.

Wetenschappers hebben aangetoond dat veel dieren eenzelfde soort bewustzijn en emoties hebben als kleuters. Het wordt hoog tijd dat er een einde komt aan deze ziekmakende mishandeling.

Het goede nieuws: dit soort beelden zorgden ervoor dat Frankrijk en Israel 24-uurs camerabewaking in slachthuizen verplicht stelden -- en wij kunnen ervoor zorgen dat dit beleid de wereld over gaat. Als we allemaal iets inleggen koopt Avaaz camera's, financieren we undercoverjournalisten en leggen we deze misstanden overal ter wereld bloot, in de media. Zo dwingen we overheden deze martelingen illegaal te maken en dierenrechten beter te beschermen.

Doneer en maak met film een einde aan deze ziekmakende marteling.