Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké

Red Syrische levens -- schort de wapenexport naar Turkije op!

Aan de VS, de EU en alle overheden die wapens verkopen aan Turkije:

Wij, burgers van over de hele wereld, zijn diep bezorgd over de aanval op Noord-Syrië. Wij roepen u dringend op om onmiddellijk ALLE wapenexport naar Turkije stop te zetten. We vragen u ook om te doen wat u kunt om alle partijen rond de tafel te krijgen voor vredesonderhandelingen en een onmiddellijke wapenstilstand.

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

Red Syrische levens -- schort de wapenexport naar Turkije op!

Door de plotse Turkse invasie in Syrië zijn kinderen gestorven en verminkt en tienduizenden mensen ontheemd. De Syrische en Turkse troepen stevenen af op een regelrechte confrontatie.

Maar als we snel handelen, dan zou dit een keerpunt kunnen zijn -- een kans om de gruwel in Syrië te beëindigen.

De VS heeft Turkije al sancties opgelegd en enkele Europese landen hebben nieuwe wapenverkoop opgeschort. Maar tot nu toe volstaat dat niet om de aanvallen stop te zetten -- we moeten zo snel mogelijk de druk op Turkije opvoeren zodat ze zich terugtrekken en alle partijen vredesonderhandelingen kunnen voeren.

Het Amerikaanse Congres komt volgende week bijeen; de Europese leiders snel daarna. Laten we de VS en Europa massaal oproepen om alle wapenverkoop aan Turkije stil te leggen en om aan te dringen op een urgent vredesproces. Als we genoeg handtekeningen verzameld hebben, dan laat Avaaz met opiniepeilingen zien dat een grote meerderheid onze oproep steunt en overspoelen we belangrijke Europese en Amerikaanse media met onze oproep!
Geplaatst:

Vertel het verder