Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké

De Wereld vs. Wall Street

Aan onze medeburgers die Wall Street bezetten en de mensen die wereldwijd protesteren:

Wij steunen jullie in deze kritieke strijd voor ware democratie. Als we ons vanuit iedere hoek van de wereld verenigen, kunnen we samen de gijzeling van onze regeringen door commerciële en rijke elites beëindigen, en onze politici ter verantwoording roepen om publieke belangen te dienen. Dit is het wereldwijde ontwaken. De tijd voor verandering is aangebroken!

Vul je emailadres in:
Sorry, maar om petities van Avaaz te kunnen ondertekenen is javascript nodig. Stel Javascript daarom in en probeer het nog een keer. (Hier vind je tips over hoe je javascript kunt instellen)
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

Duizenden Amerikanen hebben Wall Street -- een epicentrum van mondiale financiële macht en corruptie -- geweldloos bezet. Zij zijn het nieuwste lichtpuntje in een beweging voor sociale gerechtigheid die zich als wildvuur verspreidt -- van Madrid tot Jeruzalem tot New York. Maar om te slagen hebben ze onze hulp nodig.

De demonstranten eisen een ware democratie waarin het volk gediend wordt, en niet de de corrupte belangen die regeringen in hun macht hebben. Maar de beweging staat onder zware druk van de autoriteiten, en worden door de media afgedaan als een kleine groep jonge extremisten. Als we hen met miljoenen wereldwijd bijstaan, moedigen we hen aan en laten we de media inzien dat zij een enorme wereldwijde beweging voor verandering vertegenwoordigen.

Dit jaar zou het 1968 van deze eeuw kunnen zijn, maar deze keer moet het een beweging van alle burgers zijn, niet slechts van een paar. Doe mee aan de oproep voor echte democratie -- op een enorme live teller middenin de bezetting in New York wordt iedere handtekening bijgehouden wat vervolgens live op deze pagina getoond wordt. Teken nu.
Geplaatst: 5 oktober 2011

Vertel het verder

Klik om de tekst te kopiëren: