Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het

Drie principes voor 2015

Ik beloof om deze principes in 2015 beter te volgen: het tonen van vriendelijkheid en respect, het streven naar wijsheid, en het beoefenen van dankbaarheid.:

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

risetohope

Toon vriendelijkheid en respect

We zullen zoveel mogelijk vriendelijkheid en respect tonen voor onszelf en voor anderen. Dit is altijd mogelijk, omdat iedereen die we ontmoeten een strijd voert waar we misschien wel niks van afweten.

Streef naar wijsheid

We zullen proberen wijze beslissingen te maken, we zullen goed naar onszelf en naar anderen luisteren, en we zullen onze hersenen, ons hart en onze intuïtie op een juiste, harmonieuze wijze balanceren.

Beoefen dankbaarheid

We zullen regelmatig overwegen waar we dankbaar voor zijn, omdat dat leidt tot perspectief, het doen verdwijnen van negativiteit en het zal ons helpen realiseren wat er werkelijk toe doet.

Onze gemeenschap heeft op verpletterende wijze gestemd om elkaar te steunen bij het volgen van deze 3 eenvoudige, invloedrijke principes in 2015 Doe mee met duizenden anderen voor deze nieuwjaarsbelofte aan onszelf, en deel verhalen en inzichten over onze "innerlijke reizen" via een live chat-programma. Als er 500.000 van ons deze belofte maken, zullen we wereldleiders persoonlijk uitnodigen om hetzelfde te doen, en we zullen dit jaar met z'n allen 3 keer peilen hoe we er voorstaan.

Vertel het verder