Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Stop Trumps dodelijke slotstuk

Aan de president van de VS, Joe Biden, minister van Buitenlandse Zaken Anthony Blinken en het Amerikaans Congres:

Trumps beslissing zal de levering van voedselnoodhulp en medicijnen voor miljoenen wanhopige burgers blokkeren. Sluit je aan bij de urgente oproep aan president Joe Biden om deze beslissing ongedaan te maken en levens te redden:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

"Wij doen een dringend beroep op u: doe alles wat u kunt om hongersnood onder de Jemenieten te beëindigen en langdurige vrede in Jemen te bewerkstelligen. We verzoeken u om Trumps besluit om de Houthi’s als ‘terreurgroep’ te bestempelen onmiddellijk terug te draaien, want het blokkeert de levering van voedselnoodhulp en medicijnen aan wanhopige kinderen. Schort de verkoop van wapens die het conflict aanwakkeren op. Neem de leiding in diplomatieke en humanitaire inspanningen om burgers te beschermen. Houd u aan uw belofte en zet de Amerikaanse steun aan deze wrede oorlog stop."
Meer informatie:

Met één pennenstreek heeft Trump zojuist honderdduizenden, zoniet miljoenen, onschuldige vrouwen, mannen en kinderen tot hongersnood veroordeeld -- maar wij kunnen er een stokje voor steken!

De VN heeft meteen aan de alarmbel getrokken en gezegd dat Trumps beslissing om de rebellenregering van Noord-Jemen te bestempelen als een terreurorganisatie zal leiden tot een “hongersnood zoals we in geen 40 jaar hebben gezien”. Het besluit zal het nagenoeg onmogelijk maken om voedselnoodhulp en medicijnen te leveren aan een land waarin bijna 80 procent van de bevolking -- waaronder 12 miljoen kinderen -- dringend humanitaire hulp nodig heeft!

De hoop voor Jemenitische kinderen rust nu op de schouders van de nieuwe Amerikaanse president Joe Biden. Hij heeft kiezers beloofd de Amerikaanse steun aan de oorlog in Jemen stop te zetten -- en volgens insiders zou een massale oproep van over de hele wereld zijn regering kunnen overtuigen om Trumps wrede slotstuk onmiddellijk ongedaan te maken en miljoenen mensen te redden van de hongerdood.

Sluit je nu aan. Deel dit met iedereen. Samen kunnen we meteen na de machtsoverdracht 1 miljoen handtekeningen overhandigen aan sleutelfiguren in Bidens team en onze stemmen laten horen in prominente media.
Geplaatst:

Vertel het verder