Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké

RED DE OCEANEN: TOP: BESCHERM TONIJNEN

Aan alle deelnemers aan de Internationale Commissie voor het beschermen van Atlantische Tonijn (International Commission for the Conservation of Atlantic Tunas - ICCAT):

Overbevissing heeft de blauwvin tonijnen op de rand van uitroeiing gebracht. We dringen er bij U op aan om wereldwijd een algemeen herstelplan te aanvaarden, waaronder 0-6.000 ton vangstquota, effectieve en duidelijke afdwingbare maatregelen, strenge straffen tegen overtredende landen, en het creëren van beschermde broedplaatsen. Onze visserij gemeenschappen -- en het leven in onze oceanen -- staan op het spel.

Vul je emailadres in:
Sorry, maar om petities van Avaaz te kunnen ondertekenen is javascript nodig. Stel Javascript daarom in en probeer het nog een keer. (Hier vind je tips over hoe je javascript kunt instellen)
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.
Foto met toestemming van Greenpeace.

Blauwvin tonijnen zullen uitgeroeid worden tenzij drastische maatregelen genomen worden om de overbevissing te stoppen op de wereldtop die nu bezig is. Zonder deze magnifieke vis, zouden de ecosystemen van de oceanen kunnen instorten.

Deze weinig bekende top is de laatste kans voor tonijnen, en elitaire en zelfs criminele kartels met machtige politieke bondgenoten lobbyen hard om een levensbelangrijk herstelplan te blokkeren, waarbij korte-termijn winsten voorrang krijgen op de toekomst van onze oceanen en visserij economieën.

Als we de regeringen kunnen aantonen dat de wereld hen gadeslaat, zouden de kartels kunnen ontmaskerd worden en zou er snel een overlevingsplan kunnen doorgedrukt worden. Teken de petitie om deze ecologisch cruciale vis te redden en stuur deze e-mail door -- de petitie zal aan de onderhandelaars en de media op de top overhandigd worden:

Vertel het verder

Klik om de tekst te kopiëren: