Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké

VS: help de bossen te redden

Aan beleidsmakers in de VS:

Wij, burgers van over de hele wereld, staan achter nieuwe wetgeving om de import, aankoop en verkoop van producten gelinkt aan ongehinderde ontbossing, bosdegradatie, milieumisdaden en overtredingen van mensenrechten wereldwijd te stoppen. Bomen zijn een cruciaal verdedigingsmiddel in de strijd tegen klimaatverandering en biodiversiteitsverlies, en ze bieden een thuis aan miljoen planten, dieren en Inheemse mensen. We roepen u op om nog dit jaar cruciale wetgeving tegen ontbossing aan te nemen.

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

VS: help de bossen te redden

Prachtige oerbossen en regenwouden worden vernietigd voor de productie van steeds meer rundvlees, palmolie, cacao, hout en papier.

Maar we hebben nu een uitgelezen kans om de bossen te redden. Amerika stemt binnenkort over een einde aan de import van aan ontbossing gelinkte producten. Omdat veel van de Amerikaanse bedrijven die onder deze wet zullen vallen over de hele wereld werken, heeft dit invloed op bossen en gemeenschappen overal.

Maar eerst moeten de wetten worden aangenomen, en snel. Er komen midterm-verkiezingen aan en het politieke landschap kan veranderen, dus we moeten besluitvormers laten zien dat burgers overal ter wereld willen dat ze NU in actie komen. Laten we 1 miljoen stemmen verzamelen! Avaaz zal samenwerken met partners om onze enorme oproep te overhandigen.
Geplaatst:

Vertel het verder